سئوالات و ابهامات مطرح در حوزه عملکرد دانشکده مدیریت
آیا استفاده از اساتید جوان و کم تجریه به هر قیمتی صحیح و مناسب است؟!
نظر و دیدگاه دانشجو در فرایند انتخاب برنامه ریزی دروس و انتخاب اساتید چقدر اهمیت دارد؟!
واحد ها و دروس ارائه شده واقعا به چه میزان کاربردی و مفید و مؤثر هستند؟!
نقش علاقه و استعداد دانشجویان در برنامه ریزی دروس چگونه است؟!
سرفصل ها و مباحث تدریس شده توسط اساتید چقدر متناسب با نیازها و مسائل روز جامعه است؟!
استفاده از روشهای نوین جهت افزایش انگیزه و علاقه و... هنگام تدریس چقدر مورد توجه اساتید است؟!
روش تدریس پاورپوینتی و ارائه ای به چه میزان کارگشا و مفید و مثمرثمر است؟!
آموزش مهارت و کار با نرم افزارهای مرتبط و مفید به چه میزان مورد توجه است؟!
آیا میزان و نحوه تعامل اساتید و مسئولان دانشکده ودانشجویان مناسب و رضایت بخش است؟!
دیدگاه و نگاه مسئولان و اساتید دانشکده به دانشجو از تمام ابعاد چگونه است؟!
نظر و دیدگاه دانشجو در اتخاذ تصمیمات و مسائل مربوط به او در دانشکده چه جایگاهی دارد؟!
آیا طرح ارائه خلاصه پایان نامه به زبان عربی و انگلیسی تناسبی باآموزشهای داده شده دارد؟!
نظام تألیف مقاله و ارائه درس توسط دانشجو به چه میزان کاربردی و مثمر ثمر خواهد بود؟!
استفاده از اساتید به نام و باتجربه وآشنا با مسائل روز ومشکلات چقدر مورد توجه مسئولان دانشکده است؟!
آیا نحوه ارزشیابی و امتحانات صورت پذیرفته صحیح و ملاکی برای سنجش دانسته های دانشجو وبوده است؟!
نشریات و مجلدات دانشکده تا چه میزان مخاطب داشته ومورد بهره برداری و استفاده دیگران است؟!
آیا نظام اطلاع رسانی دانشکده درمورد وقایع و رویدادها و سایر مسائل مرتبط مطلوب و رضایت بخش است؟!
میزان آگاهی و به کارگیری دانشجویان در پروژه ها و برنامه ها و فعالیتهای جانبی به چه میزان است؟!
پروژه ها وفعالیتهاو تألیفات صورت پذیرفته در دانشکده تاچه میزان در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه است؟!
توجه و فعالیت دانشکده در جهت توانمند سازی و آماده سازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار به چه میزان است؟!
میزان توجه دانشکده به فعالیتهای جانبی نظیر برگزاری بازدیدها و اردوها و کارگاهها و... چقدر است؟!
زیر مجموعه های پژوهشی دانشکده به چه میزان فعالیتهای مناسب و مؤثر و هدفمند انجام می دهند؟!
آیا دانشکده در زمینه برقراری همدلی و انسجام در میان خود دانشجویان ونیز مسئولان اقداماتی را صورت داده است؟!
آبا نسبت به اطلاع رسانی واقعی و صحیح در مورد تمام ابعاد گرایش های دانشکده اهتمام کافی و لازم وجود دارد؟!
آیا در انتصابات دانشکده به ارزشیابی ها و نحوه عملکرد گذشته و میزان رضایت بخش بودن آن توجه می شود؟!
آیا دانشکده برنامه و مسیری مشخص و مناسب جهت حرکت به سوی تعالی و پیشرفت دارد؟!
میزان توجه دانشکده به نتایج ارزشیابی ها و نظرات دانشجویان در به کارگیری اساتید به چه میزان است؟!
آیا دانشکده سازوکار و فعالیتی جهت شنیدن نظرات و دیدگاههای دانشجویان و اساتید وبه استفاده از آنان را دارد؟!
آیا بحث سرقفلی داشتن بعضی از دروس توسط بعضی اساتید در دانشکده صحت دارد؟!