ابزار رایگان وبلاگ

تماس با ما اندر پیچ و خم های دانشکده مدیریت :: نشریه قطعه گمشده

نشریه قطعه گمشده

" هَـذَا بَیَانٌ لِّلنَّاسِ وَهُدًى وَمَوْعِظَةٌ لِّلْمُتَّقِینَ "

اندر پیچ و خم های دانشکده مدیریت

 

سئوالات و ابهامات مطرح در حوزه عملکرد دانشکده مدیریت

 

آیا استفاده از اساتید جوان و کم تجریه به هر قیمتی صحیح و مناسب است؟!

نظر و دیدگاه دانشجو در فرایند انتخاب برنامه ریزی دروس و انتخاب اساتید چقدر اهمیت دارد؟!

واحد ها و دروس ارائه شده واقعا به چه میزان کاربردی و مفید و مؤثر هستند؟!

نقش علاقه و استعداد دانشجویان در برنامه ریزی دروس چگونه است؟!

سرفصل ها و مباحث تدریس شده توسط اساتید چقدر متناسب با نیازها و مسائل روز جامعه است؟!

استفاده از روشهای نوین جهت افزایش انگیزه و علاقه و... هنگام تدریس چقدر مورد توجه اساتید است؟!

روش تدریس پاورپوینتی و ارائه ای به چه میزان کارگشا و مفید و مثمرثمر است؟!

آموزش مهارت و کار با نرم افزارهای مرتبط و مفید به چه میزان مورد توجه است؟!

آیا میزان و نحوه تعامل اساتید و مسئولان دانشکده ودانشجویان مناسب و رضایت بخش است؟!

دیدگاه و نگاه مسئولان و اساتید دانشکده به دانشجو از تمام ابعاد چگونه است؟!

نظر و دیدگاه دانشجو در اتخاذ تصمیمات و مسائل مربوط به او در دانشکده چه جایگاهی دارد؟!

آیا طرح ارائه خلاصه پایان نامه به زبان عربی و انگلیسی تناسبی باآموزشهای داده شده دارد؟!

نظام تألیف مقاله و ارائه درس توسط دانشجو به چه میزان کاربردی و مثمر ثمر خواهد بود؟!

استفاده از اساتید به نام و باتجربه  وآشنا با مسائل روز ومشکلات چقدر مورد توجه مسئولان دانشکده است؟!

آیا نحوه ارزشیابی و امتحانات صورت پذیرفته صحیح و ملاکی برای سنجش دانسته های دانشجو وبوده است؟!

نشریات و مجلدات دانشکده تا چه میزان مخاطب داشته ومورد بهره برداری  و استفاده دیگران است؟!

آیا نظام اطلاع رسانی دانشکده درمورد وقایع و رویدادها و سایر مسائل مرتبط مطلوب و رضایت بخش است؟!

میزان آگاهی و به کارگیری دانشجویان در پروژه ها و برنامه ها و فعالیتهای جانبی به چه میزان است؟!

پروژه ها وفعالیتهاو تألیفات صورت پذیرفته در دانشکده تاچه میزان در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه است؟!

توجه و فعالیت دانشکده در جهت توانمند سازی و آماده سازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار به چه میزان است؟!

میزان توجه دانشکده به فعالیتهای جانبی نظیر برگزاری بازدیدها و اردوها و کارگاهها و... چقدر است؟!

زیر مجموعه های پژوهشی دانشکده به چه میزان فعالیتهای مناسب و مؤثر و هدفمند انجام می دهند؟!

آیا دانشکده در زمینه  برقراری همدلی و انسجام در میان خود دانشجویان  ونیز مسئولان اقداماتی را صورت داده است؟!

آبا نسبت به اطلاع رسانی واقعی و صحیح در مورد تمام ابعاد گرایش های دانشکده اهتمام کافی و لازم وجود دارد؟!

آیا در انتصابات دانشکده به ارزشیابی ها و نحوه عملکرد گذشته و میزان رضایت بخش بودن آن توجه می شود؟!

آیا دانشکده برنامه و مسیری مشخص و مناسب جهت حرکت به سوی تعالی و پیشرفت دارد؟!

میزان توجه دانشکده به نتایج ارزشیابی ها و نظرات دانشجویان در به کارگیری اساتید به چه میزان است؟!

آیا دانشکده سازوکار و فعالیتی جهت شنیدن نظرات و دیدگاههای دانشجویان و اساتید وبه استفاده از آنان را دارد؟!

آیا بحث سرقفلی داشتن بعضی از دروس توسط بعضی اساتید در دانشکده صحت دارد؟!

بیان



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اسلایدر

طبقه بندی موضوعی

 

سئوالات و ابهامات مطرح در حوزه عملکرد دانشکده مدیریت

 

آیا استفاده از اساتید جوان و کم تجریه به هر قیمتی صحیح و مناسب است؟!

نظر و دیدگاه دانشجو در فرایند انتخاب برنامه ریزی دروس و انتخاب اساتید چقدر اهمیت دارد؟!

واحد ها و دروس ارائه شده واقعا به چه میزان کاربردی و مفید و مؤثر هستند؟!

نقش علاقه و استعداد دانشجویان در برنامه ریزی دروس چگونه است؟!

سرفصل ها و مباحث تدریس شده توسط اساتید چقدر متناسب با نیازها و مسائل روز جامعه است؟!

استفاده از روشهای نوین جهت افزایش انگیزه و علاقه و... هنگام تدریس چقدر مورد توجه اساتید است؟!

روش تدریس پاورپوینتی و ارائه ای به چه میزان کارگشا و مفید و مثمرثمر است؟!

آموزش مهارت و کار با نرم افزارهای مرتبط و مفید به چه میزان مورد توجه است؟!

آیا میزان و نحوه تعامل اساتید و مسئولان دانشکده ودانشجویان مناسب و رضایت بخش است؟!

دیدگاه و نگاه مسئولان و اساتید دانشکده به دانشجو از تمام ابعاد چگونه است؟!

نظر و دیدگاه دانشجو در اتخاذ تصمیمات و مسائل مربوط به او در دانشکده چه جایگاهی دارد؟!

آیا طرح ارائه خلاصه پایان نامه به زبان عربی و انگلیسی تناسبی باآموزشهای داده شده دارد؟!

نظام تألیف مقاله و ارائه درس توسط دانشجو به چه میزان کاربردی و مثمر ثمر خواهد بود؟!

استفاده از اساتید به نام و باتجربه  وآشنا با مسائل روز ومشکلات چقدر مورد توجه مسئولان دانشکده است؟!

آیا نحوه ارزشیابی و امتحانات صورت پذیرفته صحیح و ملاکی برای سنجش دانسته های دانشجو وبوده است؟!

نشریات و مجلدات دانشکده تا چه میزان مخاطب داشته ومورد بهره برداری  و استفاده دیگران است؟!

آیا نظام اطلاع رسانی دانشکده درمورد وقایع و رویدادها و سایر مسائل مرتبط مطلوب و رضایت بخش است؟!

میزان آگاهی و به کارگیری دانشجویان در پروژه ها و برنامه ها و فعالیتهای جانبی به چه میزان است؟!

پروژه ها وفعالیتهاو تألیفات صورت پذیرفته در دانشکده تاچه میزان در راستای حل مسائل و مشکلات جامعه است؟!

توجه و فعالیت دانشکده در جهت توانمند سازی و آماده سازی دانشجویان جهت ورود به بازار کار به چه میزان است؟!

میزان توجه دانشکده به فعالیتهای جانبی نظیر برگزاری بازدیدها و اردوها و کارگاهها و... چقدر است؟!

زیر مجموعه های پژوهشی دانشکده به چه میزان فعالیتهای مناسب و مؤثر و هدفمند انجام می دهند؟!

آیا دانشکده در زمینه  برقراری همدلی و انسجام در میان خود دانشجویان  ونیز مسئولان اقداماتی را صورت داده است؟!

آبا نسبت به اطلاع رسانی واقعی و صحیح در مورد تمام ابعاد گرایش های دانشکده اهتمام کافی و لازم وجود دارد؟!

آیا در انتصابات دانشکده به ارزشیابی ها و نحوه عملکرد گذشته و میزان رضایت بخش بودن آن توجه می شود؟!

آیا دانشکده برنامه و مسیری مشخص و مناسب جهت حرکت به سوی تعالی و پیشرفت دارد؟!

میزان توجه دانشکده به نتایج ارزشیابی ها و نظرات دانشجویان در به کارگیری اساتید به چه میزان است؟!

آیا دانشکده سازوکار و فعالیتی جهت شنیدن نظرات و دیدگاههای دانشجویان و اساتید وبه استفاده از آنان را دارد؟!

آیا بحث سرقفلی داشتن بعضی از دروس توسط بعضی اساتید در دانشکده صحت دارد؟!

بیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه